Kontekstualizacija rezultata u kino distribuciji domaćih filmova jedna je od “tabula rasa”, tj. preskakivanih mjesta danas i sad u hrvatskoj kinematografiji. Podaci o gledanosti početkom svake nove kalendarske godine budu dostupni za godinu ranije, ali iz njih se teško što može “shvatiti”. Pogotovo koji je film u kinima bio “uspješan”, koji je bio “manje uspješan”, da ne spominjemo da iz njih ne možemo saznati koji je bio film “neuspješan”; relacije budžeta filma i isplaćenih honorara s rezultatima filma, koliko su ti rezultati na širem nivou, izvan granica naše zemlje, relevantni, prikazuju li se naši filmovi u kinima u inozemstvu itd. Kao da smo sami sebi dovoljni! Da nismo dio “globalne” kinematografije. Da nije potrebno da se stekne kompletan uvid u feedback svakog novog filma, koji porezni obveznici sufinanciraju s iznosima koji variraju od 400 tisuća pa do gotovo milijun eura.
468
prikaza
Srpski filmovi su i do šest puta geldaniji od hrvatskih
1/5
Hrvatska kinematografija ne muči muku s gledateljima od jučer, a Srbija ima pravu, pravcatu kinematografiju
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
da točno