Spojite sina Carla Pedersolija, njegova dva unuka i procvat poslovanja: tako je nastala Ikigai, Bud Spencerova tvrtka za proizvodnju graha, piše Corriere della Sera. Zatim, osnovnom proizvodu - a to je pijemontski borlotti grah - dodajte pivo plus smrznuti "pizzone" s kobasicom i grahom; izgradite marketing oko Bud Spencerovog umirujućeg lica, koje podsjeća na njegove kultne scene s Terenceom Hillom, i dobit ćete mali komercijalni fenomen zvan Bud Power.
Konzerve graha sada su "na policama velikih trgovaca u Njemačkoj, Mađarskoj, Švicarskoj i Austriji", kaže Giuseppe Pedersoli (64), jedno od troje djece Buda Spencera, koji je preminuo 2016. u dobi od 86 godina. Cijena konzerve graha pripremljene à la Bud stoji oko 7,50 eura za 400 grama. Potražnja je već naglo rasla od prošlog proljeća, dosegnuvši procvat: promet od 600.000 eura u 2023., 2,5 milijuna u 2024. i gotovo 10 milijuna u 2025. godini, navodi Corriere.
Giuseppe i njegova dva sina Alessandro (33 godine) i Carlo Eduardo (32) u međuvremenu su "osigurali" kontrolu nad Bud Powerom spajanjem svojih dionica u Ikigai Holdingu, koji sada posjeduje 54,7 posto tvrtke za proizvodnju graška plus piva i pizze. Dodatnih 16 posto zatim drži Nicolò Denaro, još jedan nećak glumca, a ostatak je podijeljen između tridesetak dioničara. Ikigai je japanski izraz koji znači "razlog postojanja", "svrha života".
Bud Power, osnovan 2022., prošle je godine ostvario svoju prvu dobit. Je li uvrštavanje na burzu na vidiku? Prerano je, posao se treba razgranati. Ali nema sumnje da brend cvjeta.
Trinity i Bambino, Bigfoot i gotovo ravni Superfeet filmski su likovi koji imaju milijune obožavatelja i u mnogim drugim zemljama, posebno u Mađarskoj i Njemačkoj, gdje dvojac Bud & Terence godinama posluje s tvrtkama Plattfuss, u vlasništvu nasljednika Pedersoli, i Paloma Productions, u vlasništvu Maria Girottija i Terencea Hilla. "Prije dva mjeseca", prepričava Budov sin, "otišli smo na udaljeno mjesto u srcu Njemačke gdje svake godine organiziraju festival u čast sage o Budu i Terenceu. Tijekom vikenda bilo je vjerojatno 25 000-30 000 ljudi, prekrasna zabava, uključujući izazove s pivom i kobasicom ili grahom, da se vidi tko može pojesti najviše...“
Bud Power također proizvodi slatke i slane grickalice i - kako uvjerava u svom financijskom izvješću - sve su napravljene "korištenjem jedinstvene i inovativne kombinacije organskih sirovina, nekonvencionalnih brašna i proteina biljnog podrijetla". Ali grah je pravi pokretač prihoda. Sada, nakon piva, dolazi "Bud Spencer Pizzone", "šamar okusu", kako piše na ambalaži smrznutog proizvoda, nedavno dostupnog u Esselungi. Dok grah konzervira u Roveretu (Trento) Dega Food, dio D'Amico grupe sa sjedištem u Campaniji, pizzu za Bud Power priprema Roncadin iz Pordenonea, koji "proizvodi - kako navodi web stranica - kvalitetnu talijansku pizzu za veliku nacionalnu i međunarodnu distribuciju".
Giuseppe Pedersoli je jedini direktor, ali njegovi sinovi (i suosnivači) Alessandro i Carlo Jr. također su uključeni u tvrtku. Nakon početne crowdfunding kampanje i povećanja kapitala, Bud Power je spreman za kvantni skok.