Ono što je sigurno, SDP će proći znatno jeftinije jer je Državno izborno povjerenstvo objavilo da je za promidžbu Milanović do 3. siječnja potrošio oko 215.000 eura, dok su za Primorca uložili četiri puta više - 854.000 eura. Primorac je pak naspram skromnih Milanovićevih oko 15.000 eura donacija skupio čak 387.000 eura. A razliku pokriva ponajviše HDZ, koji zbog najviše državnih i lokalnih dužnosnika nema problema s financijama i lako će pokriti troškove i ove kampanje.
U HDZ-u su krenuli u mobilizaciju s jedne strane, a s druge se premijer Andrej Plenković "odvojio" od Primorca kako bi ga barem u drugom krugu prikazali kao nezavisnog kandidata. Po županijskim organizacijama organiziraju se konferencije za novinare, pa je tako i ministar i predsjednik županijskog HDZ-a Oleg Butković pozvao birače da podrže Primorca kao "čovjeka koji simbolizira znanje, integritet, viziju i budućnost naše zemlje", dok je Milanović za podjele, pišu za 24sata Tea Kvarantan Soldatić i Ivan Pandžić.
Butković je također ustvrdio da stranka čvrsto stoji iza svog kandidata iako rezultat od 19,3 posto glasova i mala izlaznost u HDZ-ovim utvrdama upućuju na pasivnost, pa čak i bojkot.
HDZ također članstvu šalje motivirajuće poruke. Nalažu im da na birališta dovedu barem još troje birača, mahom svoje obitelji, i dijeli se prezentacija u kojoj Primorac ima sve bolje odlike od aktualnog predsjednika. No paralelno s tim, dijele se i među HDZ-ovcima i ostalim biračima poruke koje pozivaju da se izađe na izbore i ponište listići.
"SDP je terenski polumrtav"
S druge strane, u SDP-u se, kako saznajemo, potajno nadaju da bi rezultat Zorana Milanovića na predsjedničkim izborima mogao predstavljati kraj Plenkovićeve ere i donijeti pobjedu te stranke na lokalnim izborima. Plenković im je trn u oku jer njihov pad počinje s njegovim dolaskom na čelo HDZ-a te su do sada tri puta gubili parlamentarne izbore.
No u SDP-ovu optimizmu postoji jedan problem, a taj je da je, kako upozorava visoko pozicionirani SDP-ovac, Zoran Milanović uspjeh u prvom krugu predsjedničkih izbora "zaradio" na svom liku i djelu uz pomoć petorice ljudi iz stožera koji su obilazili teren, a ne na SDP-ovoj stranačkoj mašineriji.
- SDP je, na čelu s Hajdašem Dončićem, dao novac za reklame, ali na terenu nisu ni prstom mrdnuli. Stranka je terenski polumrtva - govori nam naš sugovornik iz SDP-a te dodaje kako čak nisu imali ni promatrače na mnogim izbornim mjestima, dok ih je HDZ imao gotovo svugdje, i to po dvoje.
Što se sve događa iza kulisa drugog kruga predsjedničkih izbora možete pročitati OVDJE.