Ekonomix
153 prikaza

Ideja treba ljude koji će vjerovati u nju

Seth Godin
Wikipedia
Američki marketinški stručnjak Seth Godin oživio je ‘plemensku zajednicu’ kao grupu ljudi koja želi ostvariti zadani cilj. S vjerom u cilj ne mogu se boriti ni novac ni marketing, a ako uspijete, vaša ideja postat će svjetski pokret

Ako vjeruju u “pleme”” ljudi će raditi više čak i kad im date manje no što zasluže, a ujedno će vam više vjerovati. Iako ta pomisao zvuči ludo, ta “ideja plemena” postoji već 50.000 godina, kaže Seth Godin, američki pisac i marketinški stručnjak. Pleme, kao zajednica ljudi zasnivalo se na vođenju i spajanju ljudi i ideja. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.