Sudbina iznajmljivača može se usporediti s pričom taksista prije i poslije Ubera. Bili su monopolisti. Kako sam novinar, mnogi su mi objašnjavali zašto država ne smije dopustiti da putnike (od točke A do točke B) prevoze obični civili. Bit će nesreća i nezgoda, pa zar ćemo pristati da nas voze ljudi koji nikad nisu čuli za najveće znamenitosti i najpoznatije lokacije gradova, valjda želimo znati da je netko provjerio kome sjedamo u auto... Među problemima koji su ih najviše morili bili su troškovi prije postajanja taksistom. To jest, ljudi su isplanirali povrat na uloženo za X vremena, ali kako sad cijena vožnje više nije velika, bili su bijesni, a mnogi su i paničarili. A narod, koji je nakon godina i godina plaćanja koliko su monopolisti tražili uživao o jeftinoj usluzi novih ponuđača, narod je skoro pa likovao.
1960
prikaza
Iznajmljivači će proći kao i taksisti. Bit će buke, život će ići dalje
Taksisti su dobili konkurenciju, iznajmljivači će plaćati veće poreze, život ide dalje. Ne shvate li mase da niži porezi mogu značiti i više love u proračunu, život će, opet, ići dalje
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka