Ekonomix
5406 prikaza

Pepsi, Adidas, Google - što se krije iza imena branda?

Ured Googlea
DPA/PIXSELL
Zajedničko popularnim tvrtkama je je uglavnom to što su ta imena kratka, s tri sloga ili manje i lako se izgovaraju

Toliko smo puta čuli ta imena da naprosto ne možemo zamisliti da se nekako drugačije zovu. Koliko se ta imena ukorjene otkriva i činjenica da neke proizvode s vremenom počinjemo nazivati imenom tvrtke koja ga je proizvodila - kao što je slučaj s Kaladontom, odnosno tvrtkom koja je proizvodila zubnu pastu.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.