Ljudi sve teže kupuju. Za prodaju je potrebno sve više plaćene reklame ili sve više truda na Facebooku i LinkedInu, to jest reklame plaćene samo radom, ne novcem
Ne želeći biti katastrofičar, ali sjećajući se doslovce godina kad, opet doslovce, nisam znao kad ću idući put jesti (nekad dan, dva nisam jeo), ovih su mi mjeseci pred očima dvije slike. Prva, iz engleske serije. Ljudi su od kuće u pubove nosili vrećice čaja, a ugostitelji bi im vruću vodu naplatili samo peni. Bolje da su u pubu, da navika ne nestane, i da se druže, nego da su isključivo po kućama. Druga, prijatelj mi je poslao poruku: “Vidim da uporno reklamiraš knjige na Facebooku i LinkedInu. Nastavi jer su istraživanja pokazala da su najgoru krizu u Americi preživjele gotovo isključivo firme koje su se i tad reklamirale”.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Glasajte opet za hdz biti ce gore