Tiffany & Co se raspada. U prvom kvartalu ove godine, piše Business Insider, njujorški lanac prodavaonica najluksuznijeg nakita prodao je sedam posto manje proizvoda nego u prethodnoj godini. Stvar je još gora što pad iznosi zapravo devet posto kad se u obzir uzmu fluktuacije tečajeva, te kad se zna da je već u prošlom kvartalu prošle godine Tiffany & Co zabilježio pad od pet posto.
Poslovna katastrofa Tiffany & Co posebno je teško pala upravi kompanije koja svoje draguljarnice ima diljem svijeta, i zato što je zadnji kvartal zapravo obuhvaćao božićne i novogodišnje praznike, vrijeme darivanja, dakle razdoblje u godini kad bi trebali poslovati najintenzivnije. Business Insider se u tumačenju ove pojave poziva na analitičare koji tvrtki predbacuju da se tvrdoglavo drži starih brendova.
Riječ je o mladim kupcima, kažu, koje zanimaju novi trendovi, novi proizvodi, a zbog čega se sve više okreću tvrtkama poput Pandore i BaubleBara. Neil Saunders iz konzultantske tvrtke Conlumino za list je rekao da je Tiffany nakratko pokušao izaći iz silazne spirale tako što je počeo lansirati proizvode koji su bili više u skladu s modnim novitetima. Nove mušterije nisu privukli, a usto:
"To ne kupuju čak ni starije mušterije. Zaintersiranije su za trošenje novca na luskuznije stvari poput kuća i automobila", opisao je on stanje u Tiffanyju. Stanje je tako loše da Tiffany & Co ne računa da će uspjeti izvući se iz problema do kraja ove godine. Uprava zato u javnost izlazi s izjavama po kojima vrijedno radi na razvijanju dugoročnih poslovnih strategija održivog oporavka.