Nogomet je već davno prerastao samo sportske okvire te je to danas ozbiljan biznis u kojem se vrte milijarde eura sponzorskog novca. I dok su klubovi već odavno u potpunosti komercijalizirani, nogometne reprezentacije još pokušavaju u što većoj mjeri zadržati dašak "nacionalnog".
Tako reprezentacije na prvenstva lete nacionalnim avioprijevoznikom, često imaju sportsku opremu domaćega proizvođača, a gotovo uvijek koriste svečana odijela nacionalnog dizajna. I dok Engleze svečano oblači perjanica njihove tekstilne industrije Marks&Spancer, Talijane brend Dolce&Gabbana, Francuze pariška dizajnerska kuća Smalto, Nijemce perjanica njemačkog modnog dizajna već čitavo stoljeće Hugo Boss, a Španjolce njihov Pedro del Hierro, hrvatsku reprezentaciju i stručni stožer od ove godine odjenuo je njemački brend Joop!. Dosad je naše nogometaše odijevao Varteks, a prije i drugi domaći proizvođači poput Kamenskog i Siscije, a prelazak na stranog dizajnera opravdava se poslovnim razlozima.
"Ugovor s Varteksom je istekao, a ponuda Joopa bila je najbolja za Savez", kratko je za Poslovni dnevnik komentirao Tomislav Pacek, glasnogovornik Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).
Poslovni.hr donosi i drugu stranu priče, te detalje zašto hrvatski nogometaši više ne nose hrvatska odijela, a cijelu priču možete pročitati OVDJE.