Ekonomix
310 prikaza

Varteks izvisio, Šuker i dečki od sada nose njemačka odijela

Hrvatska nogometna reprezentacija odradila trening na igralištu Parc de Loisirs
Goran Stanzl (PIXSELL)
Poslodavci ističu da im je žao što se hrvatske tvrtke nisu mogle promovirati na taj način

Nogomet je već davno prerastao samo sportske okvire te je to danas ozbiljan biznis u kojem se vrte milijarde eura sponzorskog novca. I dok su klubovi već odavno u potpunosti komercijalizirani, nogometne reprezentacije još pokušavaju u što većoj mjeri zadržati dašak "nacionalnog". 

Tako reprezentacije na prvenstva lete nacionalnim avioprijevoznikom, često imaju sportsku opremu domaćega proizvođača, a gotovo uvijek koriste svečana odijela nacionalnog dizajna. I dok Engleze svečano oblači perjanica njihove tekstilne industrije Marks&Spancer, Talijane brend Dolce&Gabbana, Francuze pariška dizajnerska kuća Smalto, Nijemce perjanica njemačkog modnog dizajna već čitavo stoljeće Hugo Boss, a Španjolce njihov Pedro del Hierro, hrvatsku reprezentaciju i stručni stožer od ove godine odjenuo je njemački brend Joop!. Dosad je naše nogometaše odijevao Varteks, a prije i drugi domaći proizvođači poput Kamenskog i Siscije, a prelazak na stranog dizajnera opravdava se poslovnim razlozima.

"Ugovor s Varteksom je istekao, a ponuda Joopa bila je najbolja za Savez", kratko je za Poslovni dnevnik komentirao Tomislav Pacek, glasnogovornik Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).

Poslovni.hr donosi i drugu stranu priče, te detalje zašto hrvatski nogometaši više ne nose hrvatska odijela, a cijelu priču možete pročitati OVDJE.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.