Life
12019 prikaza

Jožina arhiva tajnih službi teška je 400 kg - što će biti s njom?

Komentari 99 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • hrdavid 07:14 09.Srpanj 2020.

    Kad sam procitao ovo sa Jamesom Bondom shvatio sam kakav je idiot Boris Rašeta. Pa glupane glupi,prvi spomen o Bondu se dogodio 1953.

  • banibad 04:45 20.Lipanj 2020.

    Najbolji honorarni rad od kuće kod kuće. U posljednjem mjesecu sam primio plaću od 27583 dolara laganim radom na mrEži od kuće. Ja sam student i radim honorarno posao od kuće i ostvarujem više prihoda. Lako radim svakodnevno 2 do ... prikaži još! 3 sata dnevno u slobodno vrijeme. ako i vi želite zaraditi ovaj ogromni novac onda dođite i budite dio nas. Više pogledajte ovdje ... ...........................➤➤➤➤➤➤➤ is.gd/cHflrs  

  • Dr.kam 14:21 23.Srpanj 2020.

    Bravo Joža, on je skupa sa Titom i Tuđmanom tamanio ustaško govno sve do Bleiburga...Takve i Bog čuva, zato je doživio stotku...

  • hamexo 04:30 19.Lipanj 2020.

    Ovo je najbolji posao koji Google sada plaćA. Prvog mjeseca primio sam 29736 dolara za rad 3 sata dnevno. Počeo sam prije četiri mjeseca i odmah sam ponio kući najmanje 7835 do 9454 dolara tjedno

  • BESTpartizan 10:28 18.Lipanj 2020.

    ma opet desnicarske patke nije limanmolić bio u hdzu

    • Avatar izvidnik1
      izvidnik1 10:29 08.Srpanj 2020.

      Najvažnije je da svi osuđujemo SVE zločince i zločine bez odzira tko su i zašto su počinjeni, jel tako? Nije bitno kojoj političkoj opciji i ideoligiji pripadamo. Zločinci su zločinci a zločin je zločin.

    • BESTpartizan 10:44 27.Srpanj 2020.