Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
samo gospon autor mala ispravka. Jugoslaviju nije rusila Hrvatska vec je ideju jugoslavenstva zgazio srpski tenk. Njima se nije dopadao ustav iz 1974 a cijelo vrijeme su se prikazivali u laznom svjetlu cuvara jugoslavije. Jugoslavija je umirala prvo na kosovu ... prikaži još! 1987 pa na gazimestanu 1989 pa onda u sloveniji 1990 i konacno u Hrvatskoj 1990 i 1991. U svim tim slucajevima srbi su ti koji su je rusili. Kako nije sramota bilo kadijevica,nakon krvave tragedije vukovara, zlocinacku vojsku..
Najbolji honorarni rad od kuće kod kuće. U posljednjem mjesecu sam primio plaću od 27583 dolara laganim radom na mreži od kuće. Ja sam student i radim honorarno posao od kuće i ostvarujem više prihoda. Lako radim svakodnevno 2 do ... prikaži još! 3 sata dnevno u slobodno vrijeme. ako i vi želite zaraditi ovaj ogromni novac onda dođite i budite dio nas. Više pogledajte ovdje ...
..........................➥➥➥➥➥➥➥ www.Cashflow77.com
pa TA koalicija je na djelu od 2000 godine!!Samo se probuditi morate da bi shvatil!!!!I pogledajte zanji slog ,koji odjekuje ....ISTI!!Samo nekada djeluju u opozicij ,a nekad u poziciji!!!!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
..kojom je komandirao nazvati jugoslavenska narodna armija svih nasih naroda i narodnosti. Goreg licemjerja od toga nema
Вок! Posjetitе mоju straniсu u Sex Сlubu ––– KISSIA.CLUB