Čak i oni koji obožavaju Nicka Cavea i Davida Lyncha hvataju se Googlea kako bi se “podsjetili” tko je zapravo Barry Adamson, renesansni čovjek čiji su život i umjetnost rasli i razvijali se usporedo s mitologijom kulturnih ikona s kojima je surađivao. Adamson je usput i sam postao ikona, tu dvojbe nema, s velikim zaslugama i autorskim doprinosom svemu - od glazbe do filma i literature. Ali na kraju dana, ipak je to ikona koja se nikad nije toliko jako lijepila za liturgiju mainstreama, barem nikad previše glasno iskakala iz njega. No ovaj samouki glazbenik, multiinstrumentalist, kompozitor, redatelj, fotograf i nagrađivani pisac kratkih priča uvijek je bio “tu negdje” i ostavio je traga koje god da se scene hvatao. “Živimo u eri polimata, kad svi rade puno stvari. Sad je to lakše. Možeš fotografirati iPhoneom. Prigrlio sam tu ideju i shvatio da mogu napisati pjesmu, snimiti kratki film, fotografirati. To su drugačije slike iz istog kista”, objasnio je Adamson svoju kreativnu svestranost. Ona osim generalnog povećanja outputa stvaranja ima i “praktičnu” korist međusobnog napajanja idejama.
358
prikaza
Glazbenik, redatelj, pisac, fotograf i jednostavno ikona
1/11
S The Bad Seeds je Adamson svirao sve do 1986., a onda je shvatio da je jedini način za preživjeti konačno napuštanje onoga što naziva ‘kaosom’ ranih dana legendarnog benda
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
soul 70ih je najbolja glazba