Ostaje odana svojim motivima pa, umjesto da o smrti i žalovanju promišlja u terminima isprazne prolaznosti, ona ih opisuje klimatskim promjenama, zombijima, susretima treće vrste...
Dvanaest bi objavljenih pjesničkih zbirki mnoge poetske aspirante odavno pretvorilo u pjesnike, no dojmljivosti te brojke unatoč, Margaret Atwood nije pjesnikinja. U središtu njezina stvaralačkog opusa nalaze se djela spekulativne fikcije, ishodište njezine autorske popularnosti i prepoznatljivosti. Unatoč tome što nije pjesnikinja, u posljednjoj, u izvorniku lanjskog prosinca objavljenoj zbirci “Od dragosti”, Margaret Atwood brižljivo sabire i čitatelju podastire najljepše skriveno u najmračnijim emocijama i slutnjama. Naslovu unatoč, zbirka se više no dragošću bavi smrtnošću, prolaznošću ljudskog bića i trajnošću njegovih najdubljih strahova, među kojima je strah od smrti samo jedan, ne uvijek i najvažniji.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.