Među filmofilima alergičnim na scenarije o istočnoeuropskim žrtvama tranzicije s lošom krvnom slikom često se citira sentenca Johna Forda o tome da filmovi služe za prikazivanje u kinima, a poruke se šalju poštom. Višestruki dobitnik Oscara za režiju rekao je to prije Netflixa i e-maila, HBO-a i WhatsAppa, ali to što su se načini slanja poruka i mjesta za gledanje filmova promijenili ne znači da su se filmovi prestali raditi za publiku i počeli snimati za dodatnu nastavu iz povijesti. E upravo jedan takav, namijenjen nastavi, Srbija je odabrala kao svoga kandidata za nagradu Oscar, prethodno ga masno platila i sad, u malobrojnom društvu zainteresiranih, promatra neuspjeh u izravnom prijenosu.
Predrag Antonijević, režiser s holivudskim iskustvom, te Nataša Drakulić, scenaristica i Ličanka izbjegla iz Hrvatske u kolovozu 1995., potpisuju film “Dara iz Jasenovca”, od kojeg je, mnogo više službeno-politički nego filmsko-artistički, Beograd očekivao da, nevažno kojim redom, zabetonira višestruko uvećani broj žrtava ustaškog logora, da cijelom svijetu i poznatom dijelu svemira pokaže tko su pravednici među balkanskim narodima i, naravno, pojasni kontekst koji je, gotovo pola stoljeća od nestanka NDH-a, doveo do “nastavka” Drugog svjetskog rata - niza sukoba u kojima, kao, Srbija nije sudjelovala, što ne znači da nema potrebu svoje sudjelovanje opravdati i financiranjem kvazipovijesne lekcije prepričane filmskim jezikom.
Riječ projekt u ovdašnjoj se filmskoj industriji koristi prečesto, do granice iritacije. “Dara iz Jasenovca” ostala je, međutim, samo to: državni, milijunima eura plaćeni propagandni projekt koji je trebao postići svašta, a nije uspio ništa. Osim ako se uspjehom ne smatra kritičarski masakr, blokiranje ocjenjivanja na IMDb-u i održavanje narativa o najmanje 700.000 ubijenih u Jasenovcu, baš kao da karakter NDH ovisi o broju žrtava a ne o biti te fašističke (zlo)tvorevine.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Znači film je loš jer prikazuje ustaše u lošem svijetlu. Možda su u nečemu (autori) i pretjerali ali ni u kom slučaju ujkani nisu bili dobre dušice. Ako su i najebali na Blajburgu, nisu bez razloga. Razumljivo je da film ... prikaži još! i nije omiljen u Hr.
da negiraju jasenovac a bleiburg uvelicavaju,,, sramota da ima nekih koji veličaju jasenovac i nece da povik za dom spremni zabrane onda nista čudno ustase i četnici su zločinci
u jasenovcu je najvis ubijeno roima izidova hrvata nesto manje srba,, ustase i cetnici su bili saveznici izdajice,,, danas kad se kaze zločinacka ndh ekstremni dsesnicari ne shvacaju i odmah se uvrijede misle da je su se ustas borile za ... prikaži još! hrvatsku suverenu, a srbi glume antifašiste a četnici su bili s švabama i ustasama skupa,,,budale ne znaju povijest tito jedini antifašist