Life
160 prikaza

Millennialsi više ne vole Victoria's Secret – postat će bivši najbolji

Victoria's Secret model
Facebook
Analitičarka maloprodaje Nikki Baird iz istraživačke tvrtke RSR nedavno je napisala u Forbesu kako misli da Victoria's Secret može biti sljedeći od brandova koje će milenijci ultimativno svrgnuti s trona

Victoria's Secret ima jako uporište na tržištu intimnim rubljem, njihova trgovina utržila je ove godine 6,1 milijarde dolara. Ipak, eksplozivan uspjeh Victoria's Secreta mogao bi početi opadati zbog nikad važnije demografije generacije milenijaca i njihovih promjenjivih stavova. Analitičarka maloprodaje Nikki Baird iz istraživačke tvrtke RSR nedavno je napisala u Forbesu da misli da Victoria's Secret može biti sljedeći od brandova koje će milenijci svrgnuti s trona i da je maloprodaja opasno ranjiva.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.