Brojna istraživanja pokazala su da veliki dućani koriste čak i psihološke manipulacije za poticanje potrošnje
Svaki put kada uđete u supermarket, vama se manipulira. Dućani su osmišljeni da sve osnovne namirnice koje krenete samo pokupiti iz dućana nalaze se na suprotnoj strani mora iskušenja: jaja, mlijeko i kruh skrivaju se iza slatkiša, posebnih pakiranja grickalica i izloga primamljivog sira. Ako to nije dovoljno, vaša djeca su ciljana publika: sve žitarice na razini očiju djeteta koje sjedi u kolicima za kupnju ukrašene su crtanim likovima da im bolje privuče pažnju.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Sve mi je cudno, borimo se protiv šecerne bolesti a tvornice umjesto da slade manje slade vise, isto tako i sole, pa zar to ministric ne vidi, ili ga ne zanima,
lopovluk