B-2 'stealth' bombarderi koji su korišteni u napadu na iranski pogon za obogaćivanje urana Fordow opremljeni su toaletima, mikrovalnim pećnicama i najčešće hladnjacima za grickalice, kako bi pilotima bilo što udobnije tijekom 37-satnog putovanja iz Missourija u Iran i natrag, s punjenjem tankova, pisao je New York Post. Samo jedan primjerak američkog nevidljivog bombardera, procjenjuje se, stoji oko 2,5 milijarde dolara.

Kokpit B-2 Spirita koristi sofisticirani sustav "fly-by-wire" i naprednu avioniku za upravljanje jedinstvenim dizajnom letećeg krila zrakoplova i omogućavanje prikrivenih operacija. Pilot i zapovjednik misije sjede jedan pored drugog, s pilotom na lijevom sjedalu, a zapovjednikom misije na desnom. Kokpit ima kompaktan dizajn s naprednim sustavima za navigaciju, kontrolu oružja i praćenje terena, što omogućuje rad u mraku i izazovnim okruženjima.
Sustav upravljanja letom "fly-by-wire": Umjesto izravnih mehaničkih veza, B-2 koristi računalo za prevođenje pilotskih naredbi u podešavanja upravljačke površine. Ovaj sustav ključan je za upravljanje stabilnošću dizajna letećeg krila.
Avionika: Kokpit je opremljen naprednim sustavima poput sustava za kontrolu goriva, jedinice za prikaz položaja, sustava za kontrolu oružja i radara za praćenje terena.
Posada: B-2 ima posadu od dvije osobe: pilota i zapovjednika misije.
Značajke nevidljivosti: Dizajn B-2 minimizira radarske, infracrvene i akustične potpise. Oblik letećeg krila raspršuje radarske valove, a motori su ugrađeni u trup kako bi se smanjila buka i infracrvene emisije. Ispušni sustavi su također usmjereni preko krila radi hlađenja, što dodatno smanjuje infracrveni potpis.
Prikaz vertikalne situacije (VSD): Ključni instrument u kokpitu, VSD pruža pilotima ključne informacije o položaju i položaju zrakoplova, pomažući im da održe svjesnost o situaciji.
Ručno ciljanje: Sustav bombardiranja B-2 zahtijeva ručni unos koordinata cilja. Redundantni sustavi: Kokpit uključuje redundantni sustav prikaza (CIDS) koji pruža sigurnosnu kopiju ključnih prikaza i parametara motora u slučaju kvara primarnog sustava.