Voices
255 prikaza

Bez konkurencije: JoomBoos je najjači medijski brend za mlade

Joomboos
Filip Kos/PIXSELL
Lojalna publika - svaki od korisnik pogledao je u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju

Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih  274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.