Voices
257 prikaza

Bez konkurencije: JoomBoos je najjači medijski brend za mlade

Joomboos
Filip Kos/PIXSELL
Lojalna publika - svaki od korisnik pogledao je u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju

Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih  274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.

Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 tisuća više stvarnih korisnika nego u prethodnom mjesecu, a da je riječ o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju. 

Istodobno, prema podacima Gemiusa, JoomBoos portal odskočio je od prvog konkurenta za čak 152.438 stvarnih korisnika. Ukupno vrijeme provedeno na portalu iznosi gotovo tri godine (2 godine i 357 dana) dok je prvi konkurent zabilježio jednu godinu i 274 dana.

Trenutno je u prodaji i JoomBoos Videostar magazin, koji je u Washingtonu osvojio i nagradu kao najinovativniji print proizvod na svijetu, čija će naklada od 15 tisuća primjeraka uskoro nestati s polica kioska.

JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl.

"Čestitam cijelom JoomBoosu, kao i timu 24sata koji je prepoznao želje generacije Z i millennialsa te im donosi inovativan i originalan sadržaj na dnevnoj bazi. Uskoro se bližimo brojci od 500 tisuća pretplatnika i pripremamo vam pravi spektakl",  rekao je Matej Lončarić, voditelj JoomBoosa i video odjela 24sata.

To je ujedno i najava za nove projekte koje JoomBoos sprema za nadolazeći period, a za prvi od njih ćemo saznati već krajem ljeta.

U srpnju je objavljena i zadnja epizoda druge sezone najpopularnije YouTube serije koja je osvojila mnoštvo međunarodnih priznanja u sklopu koje je objavljen i jedan od najpolularnijih videozapisa na YouTubeu u Hrvatskoj u srpnju.

Pjesma "Tko se boji vuka još" u manje od mjesec dana prikupila je preko 2.500.000 pregleda i odmah osvojila uši, ali i srca publike.

"Ovo nije zadnji hit, očekujte uskoro još toga. Prvenstveno bih se htio zahvaliti publici koji je prepoznala ovu stvar, ali i cijeloj produkcijskoj ekipi koja stoji iza ovoga", izjavio je Layz.

Podsjetimo, Layz je u suradnji s poznatim hrvatskim reperom Stokom na JoomBoosu objavio i navijački hit «Moja Croatia» koji se bliži brojci od 4 milijuna pregleda, a navijačke majice iz spota su se, tijekom SP-a u Rusiji, rasprodale u potpunosti.

Treba istaknuti da je i JoomBoos omogućio svojim YouTuberima i put u Los Angeles, koji su pratitelji mogli pratiti na svim JoomBoos platformama, a stvorio je i najpopularniji «YouTube par» čiji skečevi svaki petak nasmijavaju više od 150 tisuća gledatelja.

Već krajem ljeta možete očekivati nove projekte, a na jesen kreće Videostar, treća sezona prvog YouTube talent showa na svijetu. Podsjećamo, najavljen je i spektakl povodom 500 tisuća YouTube pretplatnika o čemu ćete uskoro saznati više.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.