Voices
305 prikaza

Nova kampanja popularnog kozmetičkog brenda

Ivana Mišerić
1/5
Matea Smolčić Senčar
Odgovor kampanje je jednostavan - ljepota je u različitostima, individualnosti te prihvaćanju samih sebe i svojih posebnosti

Max Factor pokrenuo je kampanju kojom želi ukazati na to da uloga kozmetike i make up-a u naglašavanju naše ljepote nije tu kako bi sakrili svoje nedostatke ili mijenjali sebe, već je pomoć u isticanju onog po čemu je svaka žena posebna.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.