Koncern Agrokor nakon Abrakadabre, u koju je uložio 40 milijuna kuna, planira i ostale svoje online biznise prebaciti na tehnološku platformu SAP Hybris, moglo se doznati u četvrtak u Zagrebu na SAP Forumu 2016, piše Poslovni.hr.
Tehnološka platforma iznimno je važan dio e-trgovine jer određuje mogućnosti, brzinu uvođenja inovacija i način na koji će online trgovac moći realizirati svoju ponudu. Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja tvrtke A007, kaže da je Agrokor u posljednjih 12 godina u svoj online biznis uložio 10 milijuna eura. "SAP Hybris odabrali smo jer se njegov razvoj poklapa s razvojem Abrakadabre u budućnosti, a u Agrokoru imamo još online biznisa koje želimo prebaciti na Hybris platformu", kaže Kujundžić.
Prvi idući na tu bi platformu mogao preći KonzumKlik, neslužbeno doznajemo, a na popisu je navodno i online biznis Velproa. Paralelno, Agrokor se priprema za širenje Abrakadabre u Sloveniju, a zatim u Srbiju.
Više pročitajte OVDJE.