Ekonomix
5573 prikaza

Biznismeni: "Ove godine najviše ćemo zarađivati na vaginama"

Gwyneth Paltrow
DPA/PIXSELL
Agencije očekuju da će među ostalim trendovima, 2017. godina biti i godina "vaginalne ekonomije"

Jedna od vodećih marketinških agencija u svijetu, JWT Intelligence, proglasila je 2017.  godinu godinom vladavine vagina i žena koje dizajniraju seksualne igračke. Na listu 100 trendova  za koje se predviđa da će obilježiti ovu godinu agencija je, naime, uvrstila i porast „vaginalne ekonomije“.   

Ove se godine, kako se navodi u izvješću, možemo nadati širokom izboru proizvoda i usluga za vagine, od internetskih stranica (kao dio pokreta „Vagina uzvraća udarac“ koji se javio nakon poznate izjave Donalda Trumpa) do online seminara kako doživjeti orgazam. Ako vam ništa od toga ne golica maštu, znajte da se pokreću i veliki biznisi s izborom proizvoda od prirodnih krema za intimno područje do organskih lubrikanata i nove generacije seksualnih igračaka. 

Začetnicom novog vala njege vagina mnogi smatraju glumicu Gwyneth Paltrow koja je prošle godine izjavila da je svoju vaginu dala čistiti parom, rekavši kako je ta para energetik koji izjednačava razinu ženskih hormona. Paltrow je također zagovornik i prirodnog izgleda intimnog područja u čemu joj se pridružila i Cameron Diaz, koja je otvoreno priznala da ne depilira intimno područje, već da fura look „divlje šumice“. 

"Dugo doživljavan kao tabu, četvrti val feminizma ohrabruje žene da pričaju o svojim vaginama i vulvi kao nikada do sada, bilo da su tema njihovih razgovora menstruacija, seks, masturbacija ili zdravlje", rekla je Lucie Greene, direktorica Agencije JWT Intelligence.   

Stephanie Berman, CEO tvrtke Berman Innovations, za britanski je Independent opisala kako je njezina tvrtka počela proizvoditi ejakulacijski PopDildo, dizajniran kao pomoć istospolnim parovima i ženama koje imaju problema s plodnošću. 

Sve je, rekla je, počelo kada su ona i njezina partnerica poželjele imati dijete. Kako im se nisu sviđale opcije koje su predlagali liječnici, Berman je osmislila intimniju alternativu:  izradila je uređaj u obliku seks igračke kojemu je svrha oplodnja. Njezina je partnerica zatrudnjela već nakon drugog pokušaja. 

"Bila sam razdragana, bez riječi, to je za nas bio velik i jako emotivan trenutak. Koliko osobno, toliko i poslovno. To je bio trenutak kada sam vidjela da sam kreirala nešto što stvarno radi i što može pomoći drugim ljudima", izjavila je Berman. 

Dizajnerica Ti Chang godinama je dizajnirala četke za kosu, bicikle i namještaj, sve dok 2008.  nije pokrenula svoju tvrtku za nakit i seksualne igračke. Njezin je stav da su seksualnim igračkama, sve dok ih nisu počele dizajnirati žene, nedostajale estetika i sofisticiraniji izgled koji bi ženi omogućavao da se osjeća dobro dok koristi dildo ili neku drugu seksualnu igračku. 

"Kada žena koristi umjetni penis ili neki čudnu stvar koja nalikuje zecu, a pritom ih mora konstantno skrivati, taj se proizvod ne smatra dobrim proizvodom, niti je on za ženu ugodno iskustvo, budući da kod nje još više razvija osjećaj srama. Zar ne bi bilo odlično kada žene ne bi osjećale sram tijekom samozadovoljavanja", rekla je Chang. 

Dodala je kako je njezin cilj bio pomoći ženama da, koristeći njezine dizajnerske proizvode, uz osjećaj ugode razviju i osjećaj zadovoljstva, što će ih, uvjerena je, potaknuti i da više razgovaraju o seksualnosti i samozadovoljavanju. 

Slično razmišljaju i Alexandra Fine i Janet Lieberman, dizajnerice stimulatora za klitoris Eva i Fin.  

"Mi dizajniramo seksualne igračke koje adekvatnije zadovoljavaju potrebe žena", rekle su te dodale kako su istraživanja pokazala da je ženama daleko više nego muškarcima tijekom seksa potrebno dodatno zadovoljstvo. 

Svi se slažu da je ulazak žena u ovu industriju bio i više nego potreban korak. Nove seksualne igračke dizajnirane su kako bi pomogle ženama da premoste seksualne barijere, a njihov izgled više ne zahtijeva skrivanje u ormarićima. A upravo na tome JWT Intelligence bazira svoja predviđanja o 2017. kao godini vaginalnog buma. 

"Ova je industrija sjajan primjer kako proizvodi koji su namijenjeni ženama uopće nisu bili dizajnirani za njih. Glavni je razlog taj što su dizajneri seksualnih igračaka do sada uglavnom bili muškarci, pa su igračke bile plod njihovih stavova o tome što za žene znači zadovoljstvo. Zbog toga su proizvodi i bili tako ružni i neprimamljivi. Ne govorim kako muškarci ne razumiju anatomije žene, ali tko zna vaginu bolje od onoga tko je posjeduje? Lijepo je vidjeti sve više žena koje ulaze u tu industriju i nove igračke koje su one kreirale", rekla je Chang. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.