Ekonomix
9925 prikaza

Biznis s vodom van kontrole - bočica za 100.000 dolara

Voda u bocama
DPA/PIXSELL
Cijela priča s flaširanom vodom stvorila je novu generaciju snobova koji u restoranima naručuju poseban brend vode

Prodaja vode u bočicama u posljednja je dva desetljeća postala najbrže rastući biznis. Iako je flaširana voda višestruko skuplja od one iz slavine, potražnja za vodom iz bočica raste čak i u onim zemljama u kojima je voda iz vodovoda kvalitetna za piće. Na tržište se gotovo svaki tjedan izbacuju novi brandovi  flaširane vode, a konzumacija je nekih od njih postala stvar prestiža. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.