BlackBerry je na vrhuncu popularnosti bio predmet želja brojnih poslovnjaka. Nudio je kvalitetnu tipkovnicu i odličan softver za e-mail. No, 2007. godine stigao je iPhone i sve promijenio, a rastom Androida, BlackBerry je gurnut na rub i danas ga koriste tek rijetki.
No, BlackBerry se i dalje ne predaje. Unatoč gubitku od 670 milijuna dolara u prvoj četvrtini ove fiskalne godine te nedavnom otpuštanju zaposlenika, BlackBarryjev direktor John Chen kaže kako im je primarni cilj da njihovi uređaji postanu profitabilni tijekom ove godine.
"Proizvodnja uređaja mora biti profitabilna jer ne želimo voditi posao koji se 'vuče' za drugima. Moramo doći do cilja ove godine", rekao je Chen.
Chen je na poziciji direktora tvrtke od 2013. godine, a ima ugled čovjeka koji je sposoban za čuda, barem u poslovnom svijetu.
BlackBerry u posljednje vrijeme razmatra i okretanje softveru. Chen kaže kako želi povećati zaradu od softvera za 30 posto tijekom ove fiskalne godine, što bi im smanjilo gubitke.