Ekonomix
2 prikaza

BlackBerry odbija umrijeti: Gomilaju gubitke, ali se ne daju

BlackBerry logo
Reuters/Pixsell
BlackBerry je u novim gubicima, no John Chen ima plan kako izvući tvrtku iz lošeg razdoblja

BlackBerry je na vrhuncu popularnosti bio predmet želja brojnih poslovnjaka. Nudio je kvalitetnu tipkovnicu i odličan softver za e-mail. No, 2007. godine stigao je iPhone i sve promijenio, a rastom Androida, BlackBerry je gurnut na rub i danas ga koriste tek rijetki.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.