Veliki porast oglašavanja od 24 posto na godišnjoj razini, u čemu prednjači oglašavanje na Googleu i YouTubeu, doveo je i do povećanja prihoda Alphabeta koji je tako u proteklom tromjesečju ostvario prihode od 31,1, milijardu dolara. Matična tvrtka koja stoji iza Googlea, u prvom ovogodišnjem kvartalu zabilježila je dobiti od 9,4 milijarde dolara, što je u odnosu na prethodnu godinu povećanje za više od 73 posto.
Za tako veliki njihov skok zaslužne su i uštede od oko 3 milijarde dolara zbog raznih poreznih promjena u SAD-u kao i zaradi od oko 1,1 milijardu dolara na temelju tečajnih razlika.
Snažan porast na području oglašavanja pokazuje kako je broj oglasa porastao za 59 posto u odnosu na prošlogodišnje podatke., donosi portal emarketer. Smanjila se i cijena oglasa, za oko 19 posto. Većina oglašavanja usmjerena je na korisnike mobilnih uređaja, pa su takvi oglasi u ukupnom iznosu zastupljeni sa 69 posto. Očekuje se kako će oglašavanje posebno usmjereno za korisnike mobilnih uređaja prestići i televizijske medije, koji su trenutačno vodeći medij na polju oglašavanja. Procjene su kako će njihova zastupljenost do 2022. godine biti 47,9 posto.
"Oglašivači ulažu velika sredstva u ovo područje zbog povećanih komercijalnih mogućnosti i aktivnosti na polju mobilne tehnologije. Mobilni uređaji tako su već odavno zamijenili računala", rekao je za emarketer ekonomski analitičar Corey McNair.
Redizajn web stranica za online kupovinu i njihova prilagodba mobilnim korisnicima omogućuje i prati konstantan rast na području mobilnog oglašavanja. Predviđa se tako kako će brzorastuće mobilno oglašavanje samo tijekom ove godine zabilježiti trostruko veći rast od oglašavanja na svim drugim medijima. Konkurentnost na ovom području dovest će do prilagodbe oglašavanja za korisnike mobilnih uređaja, zbog potrebe da se brzo udovolji svim potrebama korisnika i potrošača.