Ekonomix
103 prikaza

Nogometno prvenstvo donosi rast oglašavanja i veću potrošnju

Nogometna lopta
Daniel Karmann/DPA/PIXSELL
Kod svakog nogometnog prvenstva dolazi do povećanja oglašavanja za oko 6 posto, a povećava se i potrošnja stanovništva, prvenstveno pića, hrane...

Europsko prvenstvo u Francuskoj idućih će tjedana, kao i uvijek kada se odigravaju velika nogometna natjecanja, potaknuti rast potrošnje i oglašavanja u Hrvatskoj, no rast će ponajviše ovisiti o tome koliko će se dugo hrvatska reprezentacija zadržati na prvenstvu, ali i o – vremenskim prilikama. Analiza trendova oglašavanja za vrijeme velikih nogometnih prvenstava (2008-2015), koju je izradio istraživački tim Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), pokazala je da u tim razdobljima oglašavanje na televiziji raste.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.