Ekonomix
86 prikaza

Ovo su novi lavovi svjetskog marketinga, a nije im ni 30

Babba Canales
Twitter/ Die Welt
“Mlada lavica” Babba Canales koja je u glavnom gradu Švedske lansirala Uber i to toliko uspješno da je za tu kompaniju to tada bio najbolji projekt, danas je prva žena njihova marketinga u New Yorku

Nikad nisam bio dobar u slijeđenju već postavljenih standarda. Zapravo, u velikoj sam mjeri opsjednut time da otkrijem bolje načine na koje će određene stvari funkcionirati. Stremim visoko kompetitivnom okruženju, u njemu najbolje napredujem i obožavam izlaziti iz zone vlastite udobnosti. Priznajem, moj je karakter često opsesivan, poznat sam po trome da lako zadirem u ekstreme,e. Uvjeren sam da vrijedi ona - kako radiš jednu stvar, tako ih radiš sve, piše Poslovni.hr.

Ulomak je to iz LinkedIn profila Rossa McCrayja, osnivača i predsjednika Uprave VideoAmpa. Ovom američkom poduzetniku tek su 24 godine, a već se popeo na vrh top ljestvice koju svjetska marketinška industrija itekako pažljivo analizira. Riječ je o Forbesovu popisu “30 under 30” na kojoj se, slijedeći onu “na mladima svijet ostaje”, tradicionalno svake godine objavljuju imena novih nada pojedine branše na globalnoj razini.

Na njoj je McCray zavladao područjem marketinga i oglašavanja. Argumentirajući ovu odluku, članovi Forbesova žirija istaknuli su kako je ovaj kalifornijski student oglašivačima omogućio da svoje brendove jednako učinkovito i kvalitetno promoviraju na svim modernim platformama, bilo da je riječ o televizorima, pametnim telefonima ili prijenosnim računalima. Kompanija koju je McCray pokrenuo prije dvije godine razvila je tehnološko rješenje uz pomoć kojeg oglašivači mogu planirati, zakupiti, a potom i mjeriti učinkovitost oglašivačkog prostora na svim spomenutim medijima. Korist za njih gotovo je pa neprocjenjiva, proizlazi iz ranga ovog mladog poduzetnika koji je za svoj početnički biznis od investitora dosad uspio privući 17 milijuna dolara i na popis klijenata, uz 50 drugih, stavio i sam Microsoft.

“Mlada lavica” Babba Canales koja je u glavnom gradu Švedske lansirala Uber i to toliko uspješno da je za tu kompaniju to tada bio najbolji projekt, danas je prva žena njihova marketinga u New Yorku. U posljednje se vrijeme prihvatila dogovaranja i vođenja partnerstva koja Uber sklapa s modnim brendovima. Canales se, osim Forbesovom, može pohvaliti i listama “10 Svedish Superwoman” te “Sweden’s Top Talent 2016”. Nick Cromydas, suosnivač New Coast Venturea, kompanije specijalizirane za pronalazak najboljih mladih talenata u svijetu marketinga, uspio je od 2013. godine na popis svojih klijenata uvrstiti 50 renomiranih imena bez dolara vanjskog financiranja. Te plodne suradnje lani su mu donijele prihode veće od milijun dolara, dok ove godine taj rezultat planiraju učetverostručiti.

VIŠE PROČITAJTE OVDJE.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.