Umjetna inteligencija kod malih i srednjih poduzeća povećava produktivnost i efikasnost zaposlenika. O njezinim prednostima i izazovima pisala je Vedrana Pribičević iz Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta
Umjetna inteligencija već je značajno počela transformirati poslovni svijet, a posebno je izražen njen utjecaj na mala i srednja poduzeća. Prema zadnjim dostupnim podacima Eurostata, 8% svih poduzeća u Europskoj uniji koristi umjetnu inteligenciju, dok je taj postotak u Hrvatskoj nešto viši – devet posto. Više od pedeset posto poduzeća koja koriste umjetnu inteligenciju kupila su gotova programska rješenja i sustave od tvrtki koje su specijalizirane za njihovu izradu.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.