Brend Victoria's Secret planira zatvoriti 53 dućana ove godine jer sve više žena kupuje kod malih brendova ili u trgovačkim lancima, što znači da će se brend "fizički smanjiti" za 3 posto u metrima kvadratnim (prodajnog prostora).
Prodaja je u dućanima prošle godine pala za 7 posto, rekla je kompanija L Brands koja je vlasnik brenda. Druga kći kompanija, Bath and Body Works, nije pala u prodaji.
Drugi brendovi, uključujući Walmart i Best Buy, vrlo su jaki proteklih mjeseci. I ekonomija je jaka, piše CNN. No, Victoria's Secret i PINK se "muče".
Victoria's Secret se ne uspijeva prilagoditi potrebama kupaca za više grudnjaka koje pašu različitim građama niti ima inkluzivne poruke i marketing. Victoria's Secret nimalo nije promijenila svoj godinama stari model - push-up grudnjaci i slavne manekenke.
Victoria's Secret se uzdala u promocije i sniženja koja su joj, na kraju, naškodila. L Brands CEO Stuart Burgdoefer kaže kako je kompanija "imala više promocija i sniženja proteklih godina no što smo htjeli".
![Victoria's Secret Fashion Show | Author: Press Association/PIXSELL](/media/img/ca/a8/5f308b3664b91cf35ee8.jpeg)
Šef marketinga L Brands, Ed Razek, za Vogue je rekao kako revija ne bi trebala imati transseksualce jer su to "42 minute fantazije, to je to". Nakon ogorčenja javnosti morao se ispričati.
U zadnje su dvije godine izgubili 3.8 milijuna klijenata radi rivalstva s Amazonom i American Eagle's Aerie, kaže analitičar Neil Saunders.
Teško je i malo vjerojatno da će se kompaniji promijeniti sreća. Cijena dionica neprestano pada i ne oporavlja se.
"Sve ćemo još jednom sagledati izvana, čitav biznis", kaže Burgdoefer o "popravcima" na brendu koji i dalje ima više od 950 dućana diljem SAD-a.
Konkurencija je velika, i dodatno je porasla zadnjih godina. Male firme poput Adore Me i ThirdLove "slomile" su dominaciju Victoria's Secret jer prodaju kvalitetnije grudnjake koje reklamiraju stvarne žene, a ne top modeli.
"To je isto jedna zanimljiva kategorija", kaže Burgdoefer.
![Victoria's Secret Fashion Show | Author: DPA/PIXSELL](/media/img/25/f4/326218b26885cd03e8f7.jpeg)
Nisu negirali niti potencijalno gašenje modne revije ili korištenja inkluzivnijeg marketinga. No takva vrsta promijene identiteta mogla bi se pokazati gotovo neisplativom i nemogućom.
"Victoria's Secret zadnjih dvadeset godina ima imidž na koji su ljudi naučeni - izrazito seksi i fotošopirani modeli. Ako sada to sve "padne u vodu" neće djelovati autentično. Nemaju baš dobrih opcija", kaže Janine Stichter, analitičarka pri Jefferies.