Brend Victoria's Secret planira zatvoriti 53 dućana ove godine jer sve više žena kupuje kod malih brendova ili u trgovačkim lancima, što znači da će se brend "fizički smanjiti" za 3 posto u metrima kvadratnim (prodajnog prostora).
Prodaja je u dućanima prošle godine pala za 7 posto, rekla je kompanija L Brands koja je vlasnik brenda. Druga kći kompanija, Bath and Body Works, nije pala u prodaji.
Drugi brendovi, uključujući Walmart i Best Buy, vrlo su jaki proteklih mjeseci. I ekonomija je jaka, piše CNN. No, Victoria's Secret i PINK se "muče".
Victoria's Secret se ne uspijeva prilagoditi potrebama kupaca za više grudnjaka koje pašu različitim građama niti ima inkluzivne poruke i marketing. Victoria's Secret nimalo nije promijenila svoj godinama stari model - push-up grudnjaci i slavne manekenke.
Victoria's Secret se uzdala u promocije i sniženja koja su joj, na kraju, naškodila. L Brands CEO Stuart Burgdoefer kaže kako je kompanija "imala više promocija i sniženja proteklih godina no što smo htjeli".
Šef marketinga L Brands, Ed Razek, za Vogue je rekao kako revija ne bi trebala imati transseksualce jer su to "42 minute fantazije, to je to". Nakon ogorčenja javnosti morao se ispričati.
U zadnje su dvije godine izgubili 3.8 milijuna klijenata radi rivalstva s Amazonom i American Eagle's Aerie, kaže analitičar Neil Saunders.
Teško je i malo vjerojatno da će se kompaniji promijeniti sreća. Cijena dionica neprestano pada i ne oporavlja se.
"Sve ćemo još jednom sagledati izvana, čitav biznis", kaže Burgdoefer o "popravcima" na brendu koji i dalje ima više od 950 dućana diljem SAD-a.
Konkurencija je velika, i dodatno je porasla zadnjih godina. Male firme poput Adore Me i ThirdLove "slomile" su dominaciju Victoria's Secret jer prodaju kvalitetnije grudnjake koje reklamiraju stvarne žene, a ne top modeli.
"To je isto jedna zanimljiva kategorija", kaže Burgdoefer.
Nisu negirali niti potencijalno gašenje modne revije ili korištenja inkluzivnijeg marketinga. No takva vrsta promijene identiteta mogla bi se pokazati gotovo neisplativom i nemogućom.
"Victoria's Secret zadnjih dvadeset godina ima imidž na koji su ljudi naučeni - izrazito seksi i fotošopirani modeli. Ako sada to sve "padne u vodu" neće djelovati autentično. Nemaju baš dobrih opcija", kaže Janine Stichter, analitičarka pri Jefferies.