Top News
7812 prikaza

Gordan Grlić Radman bi trebao pročitati ovaj tekst o Orbanu

Komentari 41 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • yefyumarda 03:06 02.Lipanj 2020.

    Najbolji honorarni rad od kuće kod kuće. U posljednjem mjesecu sam primio plaću od 27583 dolara laganim radom na mrEži od kuće. Ja sam student i radim honorarno posao od kuće i ostvarujem više prihoda. Lako radim svakodnevno 2 do ... prikaži još! 3 sata dnevno u slobodno vrijeme. ako i vi želite zaraditi ovaj ogromni novac onda dođite i budite dio nas. Više pogledajte ovdje ... ...........................➤➤➤➤➤➤➤ cutt.ly/NyvKMnJ

  • Avatar SharonQV84
    SharonQV84 21:38 31.Svibanj 2020.

    Bоk! Molim vas, glasаjte za moje егotsкe fоtogгafijе na mojоj stгaniсi – w​​w​​w​​.​k​i​​s​s​t​​o​​k​​.​​c​​o​​m

  • Avatar SharonQV84
    SharonQV84 20:01 31.Svibanj 2020.

    Trаžite оzbiljne оdnosе? Samo su sе рrave sаmohгane djevоjке sргemne zа druženje! –– w​​w​​w​​.​k​i​​s​s​t​​o​​k​​.​​c​​o​​m

  • BESTpartizan 22:37 25.Svibanj 2020.

    orban je desnicar i prijatelj ovih nasih rvacikh domoljuba a sutrabi im drzavu dijelio na 3 dijela

    • Avatar izvidnik1
      izvidnik1 08:39 29.Svibanj 2020.

      bestZločinac, osuđuješ li SVE zločince i zločine bez obzira tko ih je i zašto počinio?

    • BESTpartizan 09:28 29.Svibanj 2020.

      opet majmun

    • Avatar izvidnik1
      izvidnik1 21:02 29.Svibanj 2020.

      bestZločinac, tko? tito? Ne, to sam samo ja izvidnik1 i pitam te osuđujep li SVE zločince i zločine bez obzira tko ih je i zašto počinio?

    • BESTpartizan 21:15 29.Svibanj 2020.