Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za te novce se može kupiti eskadrila Gripena i AWACS avion za podrušku Gripenima tako da ne moraju stalno Gripeni biti u zraku nego njihov nadzorno-taktički avion.a ti izraelski imaju više sati leta nego popularna Golf dvojka kilometraže.Samo je pitanje ... prikaži još! koliko su puta ti izraelski avioni krpani od rupa flakova a da ne govorim koja obila infrastruktura njima treba.to je nježan avion a ne kao Gripen da može i na cestu da sleti i gripenu zamjena motora traje 40 minuta a Falconu traje 2-3 sata
Gripen C/D, unatoč tome što nije nova letjelica, nije prebolio 'dječje bolesti', čak ni čuvenom "modernizacijom" MS20. Gotovo je dvostruko skuplji od Barak/Brakeet inačice f-16, ima manji dolet, nekih 40% manju nosivost, nikad nije iskušan u borbi (osim na android ... prikaži još! mobitelima), a sudeći po službenim podacima RTAF (tajlandsko ratno zrakoplovstvo) samo je nekih 10-11% jeftiniji u eksploataciji od dvadesetak godina starijeg f-16.Brojke govore u prilog f-16, Gripen C/D je bio i ostao slijepo crijevo.
Nakon remontiranih MIG-ova starih oko30 g0dina kupujemo isto toliko stare
izraelske avione . Pitamo se kolika je provizija,a sigurnost države je očito jako "važna".
Nisam mislio pisat ali eto, za neupučene. Od Šveđana bi kupili odlične aqvione i ništa više od toga, oni su Skandinavci, u slučaju frke ne bi ništa za nas napravili ispod žita. Od Izraelaca kupujemo osim aviona i podršku u ... prikaži još! vidu obavještajnih podataka, borbene obuke pilota koja je razrađena do najmanjeg detalja a upravo protiv ruskih sistema kakve ima ili će imati Srbija, ne zaboravimo satelitske snimke (Izrael ima vlastite satelite), pa Mosad kao izvor informacija, pa lobi u Wašingtonu, pa ....
Ovo je znači nova izlika za kupovinu izraubanih kanti starih 30ak godina. Sva opravdanja su pala u vodu i sad se u glavama HDZovaca javlja ideja da od izraela dobivamo i obavještajne podatke lol lol lol
A kako znaš da bi od Šveđana dobili odlične avione. Kao prvo pitanje je što znači "novi". Da li nešto može biti novo ako je staro 10 god. Da, ti gripeni su napravljene davne 2008 i čame u nakakvim hangarima u dijelovima.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Da da trebaju nam avioni sada kao nikada i to bas odmah
Za te novce se može kupiti eskadrila Gripena i AWACS avion za podrušku Gripenima tako da ne moraju stalno Gripeni biti u zraku nego njihov nadzorno-taktički avion.a ti izraelski imaju više sati leta nego popularna Golf dvojka kilometraže.Samo je pitanje ... prikaži još! koliko su puta ti izraelski avioni krpani od rupa flakova a da ne govorim koja obila infrastruktura njima treba.to je nježan avion a ne kao Gripen da može i na cestu da sleti i gripenu zamjena motora traje 40 minuta a Falconu traje 2-3 sata
Gripen C/D, unatoč tome što nije nova letjelica, nije prebolio 'dječje bolesti', čak ni čuvenom "modernizacijom" MS20. Gotovo je dvostruko skuplji od Barak/Brakeet inačice f-16, ima manji dolet, nekih 40% manju nosivost, nikad nije iskušan u borbi (osim na android ... prikaži još! mobitelima), a sudeći po službenim podacima RTAF (tajlandsko ratno zrakoplovstvo) samo je nekih 10-11% jeftiniji u eksploataciji od dvadesetak godina starijeg f-16.Brojke govore u prilog f-16, Gripen C/D je bio i ostao slijepo crijevo.
Nakon remontiranih MIG-ova starih oko30 g0dina kupujemo isto toliko stare izraelske avione . Pitamo se kolika je provizija,a sigurnost države je očito jako "važna".
pa o tome se i radi da netko iz naše vrhuške pobere masnu proviziju za staro željezo!
Gde si ba Raife...
Nisam mislio pisat ali eto, za neupučene. Od Šveđana bi kupili odlične aqvione i ništa više od toga, oni su Skandinavci, u slučaju frke ne bi ništa za nas napravili ispod žita. Od Izraelaca kupujemo osim aviona i podršku u ... prikaži još! vidu obavještajnih podataka, borbene obuke pilota koja je razrađena do najmanjeg detalja a upravo protiv ruskih sistema kakve ima ili će imati Srbija, ne zaboravimo satelitske snimke (Izrael ima vlastite satelite), pa Mosad kao izvor informacija, pa lobi u Wašingtonu, pa ....
Ovo je znači nova izlika za kupovinu izraubanih kanti starih 30ak godina. Sva opravdanja su pala u vodu i sad se u glavama HDZovaca javlja ideja da od izraela dobivamo i obavještajne podatke lol lol lol
A kako znaš da bi od Šveđana dobili odlične avione. Kao prvo pitanje je što znači "novi". Da li nešto može biti novo ako je staro 10 god. Da, ti gripeni su napravljene davne 2008 i čame u nakakvim hangarima u dijelovima.