Književnost i kultura
208 prikaza

Cuculić - od nogometnog ludila do bičevanja i Trumpa

1/8
Sandra Šimunović/PIXSELL
Desetljeće i pol kontinuirane suradnje jednoga kreativca s jednim kazalištem obilježeno je najprije retrospektivnom izložbom u veljači 2020. godine, a ovog proljeća dobili smo monografiju

Plakati za kazališne predstave znače prelijevanje teatarskog u javni prostor, na ulicu, dakle, širenje specifične izvedbene magije onkraj scene, izvan zidova teatra, ne samo na kazališnu zajednicu nego i na usputne promatrače, slučajnu publiku koja u kazalište nije sklona (često) zalaziti. Kazališnim plakatom brišu se granice između svakodnevnog i teatarskog, između urbanoga krajolika i interijera kazališta, uspostavlja se komunikacija između kazališne kuće i potencijalnoga gledateljstva. Svaki plakat, ukratko, pa tako i kazališni, umjetnička je forma čija je primarna uloga posrednička i promidžbena, pa je on u isti mah sredstvo vizualne komunikacije i reklamni medij. Kao najava predstave, kazališni je plakat prva vizualnost, prvi umjetnički oblikovani znak postojanja izvedbenog života u nastajanju o kojem u tom trenu još ne znamo ništa. Koja je tu najvažnija zadaća dizajnera?  

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.