Književnost i kultura
154 prikaza

Današnji se svijet nasilja s lakoćom može prepoznati u Brittenovoj operi

1/3
Yasuko Kageyama
Sudbina Petera Grimesa na pozornici Opere Garnier, jedne od najvećih svjetskih opernih kuća izazvala je senzacionalan interes u metropoli koja je pomalo zasićena mnogobrojnim kulturnim sadržajima

Jedna je opera krajem veljače proglašena središnjim pariškim kulturnim događajem. Za svaku od njezinih devet izvedbi u Operi Garnier tražila se karta više, bila je temom bilo koje ozbiljnije debate o kulturnoj ponudi francuske metropole s početka 2023. godine, a morala se i vidjeti kao bi se poslije o njoj moglo razgovarati. Možda je razlog tome činjenica da je njezin autor još prilično nepoznat u Francuskoj ili pak ime redateljice koja je jedna od najvećih britanskih i svjetskih kazališnih umjetnica ili napokon i to što se njezin sadržaj lako čita iz perspektive našega vremena? U svakom slučaju, sudbina Petera Grimesa na pozornici jedne od najvećih svjetskih opernih kuća izazvala je senzacionalan interes u metropoli koja je pomalo zasićena mnogobrojnim kulturnim sadržajima.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.