Jedna je opera krajem veljače proglašena središnjim pariškim kulturnim događajem. Za svaku od njezinih devet izvedbi u Operi Garnier tražila se karta više, bila je temom bilo koje ozbiljnije debate o kulturnoj ponudi francuske metropole s početka 2023. godine, a morala se i vidjeti kao bi se poslije o njoj moglo razgovarati. Možda je razlog tome činjenica da je njezin autor još prilično nepoznat u Francuskoj ili pak ime redateljice koja je jedna od najvećih britanskih i svjetskih kazališnih umjetnica ili napokon i to što se njezin sadržaj lako čita iz perspektive našega vremena? U svakom slučaju, sudbina Petera Grimesa na pozornici jedne od najvećih svjetskih opernih kuća izazvala je senzacionalan interes u metropoli koja je pomalo zasićena mnogobrojnim kulturnim sadržajima.
154
prikaza
Današnji se svijet nasilja s lakoćom može prepoznati u Brittenovoj operi
1/3
Sudbina Petera Grimesa na pozornici Opere Garnier, jedne od najvećih svjetskih opernih kuća izazvala je senzacionalan interes u metropoli koja je pomalo zasićena mnogobrojnim kulturnim sadržajima
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka