Uvijek sam mislio da pravi kreativac ne bi trebao biti samo slikar, fotograf, kipar itd. To je samo alat kako bi se pokazalo nešto dublje, tj. kreativnost. Uvijek sam volio muziku i umjetnost te posebno dobre filmove. Fotografijom sam se počeo baviti jer mi je to bilo najpristupačnije od svega ostalog, rekao nam je umjetnik u jednom intervjuu koji smo radili uoči njegove izložbe.
Mario Lalich je rođen u Splitu, a zatim je krajem osamdesetih otišao u Ameriku, New York i Portland, gdje se i počeo baviti fotografijom, ponajprije konceptualnom art fotografijom, ali i komercijalnom za velike klijente, kao što su American Airlines i Capitol Records. Svim njegovim radovima zajednički je efekt neočekivanog i pomalo bizarnog, svojevrsna inverzija stereotipnih značenja, a to je najprimjetnije u fotkama koje prikazuju Amiše na biciklima, prijenos energije sa psa na čovjeka, muškarca kako rađa dijete ili astronauta koji izlazi iz šahta.
Objavljivao je u mnogim američkim časopisima, kao što su NY Times Magazine, Rolling Stone i Times te The Village Voice, a također je izlagao na samostalnim i skupnim izložbama u Americi i Hrvatskoj. Neki njegovi radovi nalaze se u stalnim postavima i privatnim zbirkama, primjerice, jedna fotografija nalazi se u zbirci redatelja Gusa Van Santa. Jedan od najboljih hrvatskih fotografa preminuo je nakon teške bolesti.