U ZKM-u je već 2012. godine postavio “Idiota” F. M. Dostojevskog, a na europskim je pozornicama oživljavao i tekstove Marine Cvetajeve, Eugenia Ionesca, Lewisa Carrola, Puškina, Majakovskog te mnogih drugih kanonskih autora. Osim dramskih tekstova, Ivan Popovski je režirao i opere, između ostalog i na pozornici glasovitog Boljšoj teatra. “Komedija u četiri čina”, kako stoji u podnaslovu izvornika vjerojatno najizvođenije Čehovljeve drame, uz onu “Tri sestre”, smjestila se svojom svevremenošću i u današnje okolnosti, podsjećajući na opću nestabilnost koju je Čehov predvidio još prije stotinu godina. O potrebi postavljanja i ponovnog razmatranja upravo ovog komada, njegovu profesionalnom razvoju te važnosti Čehova, kao i drugih ruskih autora, razgovarali smo s Ivanom Popovskim u pauzi između završnih proba, uoči premijerne izvedbe 17. 12. u ZKM-u.
610
prikaza
Ivan Popovski: Čehov je i dalje aktualan danas
1/7
Priču o nasljeđivanju jednog zemljišta, o smjeni generacija i smjeni vremena, u doba jedne nove smjene svijeta kakvog poznajemo, na zagrebačku pozornicu dovodi redatelj sa zavidnom svjetskom karijerom
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka