Književnost i kultura
219 prikaza

Kazalište nije mjesto za čitanje pamfleta i izvikivanje parola

1/7
Sandra Šimunović/PIXSELL
INTERVJU Pravnica i dramaturginja pršteće energije, podrijetlom iz Šibenika, počela je s kazališnim kritikama na Radiju 101, a povod razgovoru je predstava ‘Ja sam ona koja nisam’

Željka Udovičić Pleština jedna je od najboljih i sigurno najzaposlenija dramaturginja u Hrvatskoj. U njezinoj iznimno natrpanoj biografiji upisano je više od stotinu predstava, koje je ostvarila s mnogim redateljima različitih poetika, ne samo kod nas nego i u Njemačkoj, Mađarskoj, Italiji, Venezueli, Kolumbiji, Francuskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i drugim zemljama. No najviše je znamo po legendarnim projektima koje je ostvarila s Paolom Magellijem. Ta elokventna pravnica i dramaturginja pršteće energije i lijevog svjetonazora, podrijetlom iz Šibenika, počela je s kazališnim kritikama na Radiju 101, zatim je stjecala iskustva na Univerzijadi ‘87., a surađivala je i na filmskim scenarijima, primjerice na Brešanovu “Maršalu”. Okušala se i na funkcijama, pa je tako bila umjetnička ravnateljica Dramskoga kazališta Gavella, zatim pomoćnica ministra kulture u vladi Ivice Račana te zamjenica pročelnika za kulturu Grada Zagreba. A sad je u Zagreb filmu, gdje radi kao dramaturginja na crtanim i animiranim filmovima.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.