Književnost i kultura
307 prikaza

Kozmički horor Lovecrafta na avangardnoj pozornici

1/3
Jahvo Joža
Mutne vode nezavisne scene u ‘Prirodnom ludilu, umjetnoj gluposti’ bombardirale su sva naša osjetila suočavajući nas s mogućim posljedicama tehnološke budućnosti u maniri mahnitog scrolla

Ljepljivi dani lipnja uspjeli su zbiti sve ono što se mjesecima odgađalo, od raznih premijera do uobičajenih festivala te ponovnog otkrivanja vanjskih pozornica. Dok se institucionalno kazalište uljuljkalo u već pomalo pompoznom otkrivanju klasika slabo propitujući što je s nama ovdje i sada, mutne vode nezavisne scene u “Prirodnom ludilu, umjetnoj gluposti’’ (produkcija Tricycle Traume i KUM-a) bombardirale su sva naša osjetila suočavajući nas s mogućim posljedicama tehnološke budućnosti u maniri mahnitog i pretjeranog scrolla ne dajući nam priliku ni da udahnemo. Tek da osluškujemo i skrenemo pogled kako bismo na vrijeme uočili s koje će nas strane u idućem trenutku “zaskočiti’’. Riječ je o suradnji poznatih autsajdera, umjetnika različitih senzibiliteta od “Kuće ekstremnog muzičkog kazališta’’ avangardno bučnih Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo, “Tricycle Traume’’ koju čine trapezistica Ivana Pedljo te izvođač i oblikovatelj zvuka Jasmin Dasović, likovne umjetnice i autorice skulptura Margarete Vidmar, stalnog identiteta u tečenju u licu Esox Lucius Ida (Dražena Pavalića) do tehničke potpore Maximema Weinmanna. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.