Ljepljivi dani lipnja uspjeli su zbiti sve ono što se mjesecima odgađalo, od raznih premijera do uobičajenih festivala te ponovnog otkrivanja vanjskih pozornica. Dok se institucionalno kazalište uljuljkalo u već pomalo pompoznom otkrivanju klasika slabo propitujući što je s nama ovdje i sada, mutne vode nezavisne scene u “Prirodnom ludilu, umjetnoj gluposti’’ (produkcija Tricycle Traume i KUM-a) bombardirale su sva naša osjetila suočavajući nas s mogućim posljedicama tehnološke budućnosti u maniri mahnitog i pretjeranog scrolla ne dajući nam priliku ni da udahnemo. Tek da osluškujemo i skrenemo pogled kako bismo na vrijeme uočili s koje će nas strane u idućem trenutku “zaskočiti’’. Riječ je o suradnji poznatih autsajdera, umjetnika različitih senzibiliteta od “Kuće ekstremnog muzičkog kazališta’’ avangardno bučnih Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo, “Tricycle Traume’’ koju čine trapezistica Ivana Pedljo te izvođač i oblikovatelj zvuka Jasmin Dasović, likovne umjetnice i autorice skulptura Margarete Vidmar, stalnog identiteta u tečenju u licu Esox Lucius Ida (Dražena Pavalića) do tehničke potpore Maximema Weinmanna.
307
prikaza
Kozmički horor Lovecrafta na avangardnoj pozornici
1/3
Mutne vode nezavisne scene u ‘Prirodnom ludilu, umjetnoj gluposti’ bombardirale su sva naša osjetila suočavajući nas s mogućim posljedicama tehnološke budućnosti u maniri mahnitog scrolla
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka