Nakon što je Bobo Jelčić, jedan od ponajboljih, najnagrađivanijih i najoriginalnijih hrvatskih redatelja, postavio u Hrvatskom narodnom kazalištu svoja dva autorska projekta – “Na kraju tjedna” 2015. i zatim “Tri sestre” 2020., u trećoj predstavi, “Sorry”, referirao se na proizvode američke popularne kulture, konkretno na prvu, iznimno popularnu američku sapunicu, snimljenu prema hit romanu američke spisateljice Grace Metalious, koja je u šezdesetima prikovala i hrvatske gledatelje uz male ekrane. Izborom sapunice kao svoje inspiracije i njezinim postavljanjem na scenu naše središnje kazališne kuće Jelčić zapravo pokazuje svoj odnos i prema Hrvatskom narodnom kazalištu, ali i prema sapunicama te amerikanizaciji, odnosno sapunizaciji cjelokupnog društvenog života. Dakle, istražujući odnose, emocije i životnu strukturu u maloj i zatvorenoj zajednici, on zapravo govori o nama i našoj malograđanštini te licemjerju što tinjaju ispod uglađene katoličke sredine.
2354
prikaza
'Mentalitet sapunica uvukao se u sve pore društva'
1/5
INTERVJU Danas smo u svijetu koji je zapravo sapunica na svim razinama, od politike do škole, i ta je vrsta patosa, tih nagaženih emocija, najtipičnija ilustracija društva u kojem živimo
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka