Književnost i kultura
205 prikaza

Odavno živimo u prostoru i vremenu koji su prestali biti stvarni

Joe Giddens/Press Association/PIXSELL
Od samog početka, još prije nego što sam ušla na izložbu Anisha Kapoora, zaintrigira njezin naziv 'Neistinito i nestvarno'

Sasvim slučajno, tijekom božićnog putovanja, naletjela sam u Firenci na izložbu jednog od mojih najdražih suvremenih umjetnika. Posljednja me njegova izložba šokirala prije dvije godine u venecijanskoj Akademiji, izložba predimenzioniranih objekata pomoću kojih umjetnik ispituje granice materijalno vidljivog svijeta i vodi nas kroz interaktivno putovanje u prostore naše podsvijesti koje ni sami nikada do kraja nismo uspjeli istražiti. "Rođen 1954. u Mumbaiju, poznat po svojim skulpturama koje prkose percepciji i velikim javnim instalacijama, Anish Kapoor radi s industrijskim materijalima poput ogledala, čelika, kamena i vinila kako bi stvorio oblike što evociraju metafizičko i izazivaju ideje gledatelja o fizičkom prostoru. Njegova uzvišena uporaba konkavnih oblika, reflektirajućih površina, intenzivnih boja i monumentalnih razmjera poziva gledatelje da dožive i kolektivno strahopoštovanje i privatnu kontemplaciju", bilježe njegovi biografi i kritičari.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.