Martin je čovjek kojeg nema. Čovjek koji djeluje kao da već dugo nije prisutan u vlastitom životu ni kao sudionik, a kamoli pokretač. U svojim četrdesetima on ima sve: zgodnu ženu, dva tinejdžera, komotan posao, lijepu kuću, trojicu bliskih prijatelja koji su mu ujedno i kolege u gimnaziji u kojoj predaje povijest, pa mu se poslovna sfera idilično poklapa s privatnom. Čini se da je ušuškan u sigurnom i sretnom balončiću. Unatoč tome, ili baš zato, ništa nije kako treba. Supruga mu prečesto i očito namjerno prihvaća noćne smjene da bi se njih dvoje mogli mimoilaziti, sinovi ga ignoriraju, dok se maturanti izruguju njegovim sve neskladnijim predavanjima. Doma je višak, u školi autsajder. Jasno je, nitko ne želi biti kao Martin. Ipak, složit ćemo se, svi to (ponekad) jesmo. Upravo takav lik nositelj je dramedije “Druga runda” (Another Round/Druk), novog hvaljenog ostvarenja jednog od utemeljitelja Dogme 95, danskog redatelja i scenarista Thomasa Vinterberga, ali i snažan faktor isprva negativne identifikacije - nerado se poistovjećujemo s gubitnikom, možda ćemo čak i odbiti razumjeti ga, što ne znači da se u njegovoj sudbini nećemo prepoznati.
504
prikaza
On je autsajder i nitko ne želi biti kao on, no svi to jesmo
1/5
FILM Thomas Vinterberg, jedan od utemeljitelja Dogme 95, snimio je čudnovatu tragikomediju o egzistencijalnim iskliznućima u kojoj će, kako se razabire iz naslova ‘Druga runda’, katalizator biti alkohol
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka