Fotograf, kompozitor, multimedijski umjetnik, grafički dizajner, kreator video igara i možda još ponešto...
Godine 1998. na tržištu se pojavila kompjuterska igra za PlayStation koja je prekršila sve moguće konvencije žanra. "LSD: Dream Emulator", video igra koja nije video igra, nudila je igračima (koji nisu igrači) jedinstveno istraživanje svijeta snova - potpuno dezorijentirajuće iskustvo koje su mnogi od njih željeli ponoviti bezbroj puta. Tu video igru osmislio je enigmatični japanski umjetnik Osamu Sato, a koncipirao ju je prema dnevniku snova koji je desetljećima vodio jedan njegov kolega. Sato zapravo uopće nije želio napraviti video igru već je htio iskoristiti popularnost PlayStationa kako bi promovirao svoju umjetnost. To međutim nije bila prva inovativna stvar koju je napravio taj svestrani Japanac.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.