Kad se podigne zastor u londonskom Nacionalnom kazalištu, Othelo se predstavlja kao moćni ratnik u prizoru zastrašujuće agresije. Neposredno prije njegova dolaska, na stražnjem zidu minimalističke suvremene scenografije projiciraju se naslovi programa engleskih uprizorenja toga djela u luku od 1634. do 2022. godine. Sve je spremno za novu kazališnu verziju slavne Shakespeareove tragedije, koju prvi put u povijesti tog londonskog teatra režira “crni redatelj”, zamjenik ravnatelja središnjeg britanskog teatra, Clint Dyer. I sve su oči uoči premijere, krajem studenog, bile uprte upravo u njega s mnogobrojnim pitanjima fokusiranima oko spekulacija hoće li mu vlastita rasa odrediti smjerove redateljskog rukopisa i u njega učitati neka nova i još do sada za englesko kazalište neviđena ili neuobičajena značenja.
256
prikaza
Othelo u Londonu: Tempirana bomba mizoginije i rasizma
1/2
London nakon Brexita je mjesto koje možda i najuvjerljivije danas svjedoči o kaotičnosti našeg vremena i kriznim posljedicama nekih brzih i nepromišljenih odluka
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka