Priča započinje podacima i inim podacima, početnom pretpostavkom, hipotezom o jednoj obitelji. U filmu će ekspozicija obitelji biti prikazana u sepiji, pomalo arhaično. U romanu, svaki član obitelji dobiva stranicu do dvije teksta kratke analize lika, njegove biografije, nekoliko obilježja. Ta obitelj je opće mjesto u povijesti književnosti i filma. Lijepa buržujska obitelj u velikoj lijepoj kući koju vodi, pomalo neugledna, posluga. Uspješan naočit otac, prekrasna majka koja se pomalo dosađuje, nadaren i pametan sin, zanesena, zatvorena kći te sluškinja Emilija, šutljiva i pomalo tvrda žena seljačkog podrijetla (u filmu će je igrati legendarna Laura Betti). U njihove prazne, sepijom obojene živote nenadano dolazi gost o kojemu nećemo saznati ništa, osim dana dolaska i dana odlaska. To će pak najaviti preko Angelina, razigranog i nestašnog poštara, koji komunicira samo s Emilijom, gotovo očajnički je pokušavajući nasmijati.
312
prikaza
Parabola bez parabole ili meditacija o Pasoliniju
1/3
Ostavljeni smo s jednostavnom istinom. Svedeni smo na tijelo, ono je najbliže Bogu što imamo. Svako nasilje nad tijelom posljedica je grijeha, laži, perverznog potiskivanja (iz kojeg proizlazi i fašizam)
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka