Poslije Drugog svjetskog rata nova vlast je Ulicu grada Vukovara zamislila kao okosnicu novoga ‘socijalističkog’ velegrada, te je u njoj prezentirala i modernističku arhitekturu tad najvećih hrvatskih arhitekata
Moj atelier projektiran je slično kao Le Corbusierov, a zgrada je zasluženo spomenik kulture koji emanira duh vremena, postajući sve jasniji i inspirativniji simbol jednog razdoblja, kaže Damir Sokić, suvremeni hrvatski umjetnik i nekadašnji profesor na zagrebačkoj Akademiji likovnih umjetnosti, u čijem se atelieru u slavnoj Galićevoj zgradi u Vukovarskoj ulici 35-35a, završenoj 1957. godine, zadržala tradicija nekadašnjih umjetničkih salona.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.