Priča ironičnog naslova nastala je na zasadama sna o boljoj budućnosti u velikoj zemlji, a odvija se u kovitlacu nemoćnog bijesa
Na naslovnici hrvatskog izdanja “Bogatstva,” debitantskog romana Amerikanca Jakoba Guanzona (dobar prijevod Aleksandre Barlović objavljen je pod egidom Petrinih knjiga), stoji fotografija skulpture nepoznatog autora. Trobojna “Američka vjetrenjača” starinski je vjetrokaz, djeci omiljen papirnati suvenirčić sa sajamskih zabava, tradicija čijom se snagom, prikazuje to i spomenuta fotografija, napaja ideja američkog sna, velike Amerike. U naizglednoj joj suprotnosti stoji ilustracija s izvornika, šaka zgrčena sugestivno, ali dvosmisleno pa promatračevoj interpretaciji ostaje da odluči je li njome, u pravedničkom bijesu, upravo odbačen kamen ili kao ruka utopljenika očajnički traži za što bi se primila.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.