U današnjem svijetu imati crveni Ferrari više nije toliko cool - on je postao isključivo simbol "potrošnje" i "izlizanosti"
Kriza je srednjih godina, barem nekada u američkim filmovima, označavala životnu fazu kada kreće kupovina, najčešće skupih stvari poput automobila kako bi sami sebi pokazali da smo "još uvijek mladi" i "na vrhuncu života".
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==> Sexydrom.com