Lako je ne zamijetiti detaljčić koji se kao lajtmotivska dosjetka, a posve nenametljivo, pojavljuje tijekom devedesetak minuta psihološke drame “Skretanje” (“The Swerve”), dugometražnog debija Deana Kapsalisa, a to je ljubičasti flakon Muglerova Aliena, koji remeti bjelinu jednog ormarića prekrcanog lijekovima. Parfem sugestivnog imena koji s obzirom na ogromnu auru nije za svakoga, pa vjerojatno ni za svaki dan, pažljivijeg ili upućenijega gledatelja mogao bi navesti da o onoj koja ga je odabrala pomisli sljedeće: nosi ga dominantna žena koja hrabro fura svoju drugačijost i neuklopivost. Taj gledatelj bit će samo djelomično u pravu. Vlasnica mirisa, Holly (Azura Skye), supruga je i majka srednjih godina koja vodi učmali obiteljski život u bezimenom gradiću te se brine o mužu poslovođi u lokalnom supermarketu i dvojici razmaženih sinova tinejdžerske dobi. Iako je upoznajemo kao takvu, zahvaljujući tom sićušnom hintu možemo zaključiti da je ova očito psihofizički teško iscrpljena žena podlivenih očiju i pepeljastog tena ranije bila odvažnija, u svakom slučaju zanimljivija. Ili to možda i dalje u povoljnim situacijama jest. Pretpostavku će nam potvrditi njena suverenost u razredu, gdje srednjoškolcima govori o književnosti dok je zaneseno promatra učenik iz zadnje klupe.
756
prikaza
Skretanje - ludilo koje se nikako ne smije propustiti
1/7
Prvi simptom Hollyinog urušavanja borba je s jednim mišem, od tog momenta otrov za glodavce figurirat će kao Čehovljeva puška, a zaredat će se potom štošta...
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka