Aktivisti ekološke organizacije Feedback optužili su nekoliko velikih trgovačkih lanaca – među kojima i Tesco, Aldi, Asdu i Lidl – da za brandiranje proizvoda od mesa koje prodaju, koriste "lažne farme". Feedback je pokrenuo kampanju "Total Bull" kojom dokazuje da trgovački lanci "neiskreno" brendiraju pojedine proizvode kako bi kupci stekli dojam da tako označeno meso stiže s pravih farma.
"Budimo sasvim jasni; supermarketi prodaju meso pod imenima lažnih farma, namjerno navodeći potrošače da povjeruju da meso potječe od malih proizvođača", kazala je za Guardian direktorica kampanje Jessica Sinclair Taylor. Kako to funkcionira opisali su na primjeru Tesca iz ožujka 2016. kada je tvrtka lansirala svoje brendove "Woodside Farms" i "Boswell Farms", čime je označavala vože, povrće i meso.
Pokazalo se da su neke od tih namirnica dolazile čak iz inozemstva, ali su s nazivima koji su zvučali izrazito britanski, odavale dojam da je riječ o britanskim proizvodima. U travnju je Asda pokrenula "Farm stores", njemački Aldi je lansirao "Nature's pick", a Lidl je stao prodavati proizvode pod etiketom "Birchwood farm", odnosno u Škotskoj "Strathvale Farm". Marks & Spencer je, pak, stao prodavati dimljeni losos "Scottish Lochmuir" i piletinu "Oakham".
Za mnoga imena je ispalo, navode Feedback i Guardian, da takve farme uopće ne postoje. Feedback dalje navodi da su čak i slučajevima kad je riječ o doista pravim proizvođačima, navedene farme zapravo takve da životinje uzgajaju masovno, u intenzivnoj proizvodnji, daleko od onoga kako se takvo meso reklamira, kao da potječe s malih seoskih domaćinstava.
Guardian se posebno pozabavio slučajem Richarda Baugha s "Woodside Farm" u Nottinghamshireu, koji uzgaja svinje na tako maloj razini da mu je za prodaju dovoljna njegova lokalna trgovina na vlastitom imanju i vlastita internetska stranica. Rekao je da su mu mušterije, nakon što je Tesco stao prodavati meso pod etiketom "Woodside Farms", bile sasvim zbunjene.
"Mi smo uzgajali svinje na Woodside Farm posljednjih 20 godina, na taj način smo se uzdržavali. Kada se ovo pojavilo, mušterije su nas stale ispitivati da mi možda opskrbljujemo Tesco. Ne opskrbljujemo. Naše svinje se slobodno kreću i smatramo da je to puno kvalitetnije od onoga što prodaju oni", kazao je Baugh.
Kad se Guardian obratio Tescu s nekoliko logičnih pitanja oko ovakve situacije, iz korporacije su novinarima odgovorili samo to da su svjesni opasnosti tužbe. Slučaj nisu komentirali, ali su odgovorili ovo: "Naši ekskluzivni brendovi svježe hrane nastavljaju biti popularni među kupcima, te ih kupuje 70 posto njih." Tesca su se potom dohvatili i Nacionalna unija farmera (National Farmer's Union), te Soil Association.
2013. godine Tesco, Dunnes Stores, Aldi, Lidl i Iceland u Velikoj Britaniji našli su se usred neugodnog skandala kad je otkriveno da "govedina" koju prodaju sadrži velike udjele konjskog mesa.