1. Malo ljudi zna da su Terme Tuhelj zapravo u potpunom vlasništvu Terma Olimia – ispričajte nam kako je do toga došlo te koji je bio investicijski put samih Terma Tuhelj?
Terme Olimia d.d. već dugo su vremena imale viziju širiti svoje poslovanje i preko granice Slovenije. Tadašnji TRC Mihanović objavio je natječaj za prodaju nekretnina te je tadašnje vodstvo odlučilo preuzeti nekretnine. U kolovozu 2013. osnovane su Terme Tuhelj d.o.o. Od osnivanja društva pa sve do danas napravljen je veliki investicijski ciklus u kojem je u cjelini bila odrađena potpuna renovacija vanjskih i unutarnjih bazena sa dodatnim atrakcijama, veliki Svijet sauna, wellness centar, izgrađeni su brojni ugostiteljski objekti, u cjelini je bio renoviran stari dio hotela te na kraju u 2012. izgrađen potpuno novi dio, koji je dobio i nagradu za najbolju arhitekturu u HR.
2. Na nedavnoj konferenciji za novinare prezentirali ste rezultate poslovanja za prvih 5. mjeseci koji su poprilično zavidni - otkrijte nam tajnu?
Gosti i njegove želje i potrebe su na prvom mjestu. Toga smo svjesni zato nastojimo stvarati doživljaje kroz sadržaje koje nudimo. Dobar hotel i restoran nije više jamstvo da će se gost vratiti…potrebno je ponuditi nešto drugačije i poželjnije. Pored toga, pratimo sve trendove u termalnom, wellness i zdravstvenom turizmu te uvijek nastojimo biti ispred konkurencije. To se vidi iz naših rezultata gdje smo u prvih 5. mjeseci 2016. godine, u Termama Tuhelj ostvarili čak 20,7% više noćenja i 17,6% više prihoda nego u istom periodu lani.
3. Poznati ste po posebnim projektima koji su pokretač vašeg poslovanja. Lani ste javnosti prezentirali potpuno novi smjer – Art&Spa…o čemu se točno radi?
Art&Spa projekt se nije dogodio slučajno, to je rezultat višegodišnjeg ulaganja i suradnje s brojnim umjetnicima koji su kroz umjetnička djela dali svoj doživljaj Terma Tuhelj. Nakon restauracije murala Ede Murtića odlučili smo se projekt prezentirati i našim gostima. Mural poznatog slikara najveća je slika u emajlu i nalazi se na Vodenom planetu u kojem gosti savršeno mogu uživati u spoju termalnih užitaka i prekrasne zidne umjetnosti. To je glavna poanta projekta, pokazati gostima da je umjetnost svugdje oko nas te da ima isti efekt kao kada pogledamo neki dobar film ili uživamo u dobroj hrani. No to nije sve, Art&Spa projekt u Termama Tuhelj sačinjavaju brojne umjetničke slike raspoređene po cijelom objektu, a djelo su prve doktorice umjetnosti u Hrvatskoj, Mirjane Smolić koja je upotrebnom materijala iz prirode, kuhinje savršeno ukomponirala u svoje slike. No nije samo to umjetnost, tu su i posebni wellness tretmani s umjetničkim potpisom, prekrasna priroda, nagrađivana arhitektura, hrana, teatralnost sauna programa i još mnogo toga.
4. Kako to prihvaćaju vaši gosti?
Gosti su oduševljeni, naročito restauracijom murala Ede Murtića na bazenima Vodenog planeta koji je vraćen na prvobitno mjesto i mnogi ga se sjećaju još iz davnih dana. Posebno ih zanimaju posebni sauna programi i umjetničke masaže koje im daju posebnu ugodu i doživljaj više. Ne smijemo zaboraviti ni kromoterapiju u sobama koja posebno djeluje na raspoloženje naših gostiju, čineći ih sretnijima, opuštenijima i spremnima za svladavanje svakodnevne stresne svakodnevice.
5. Hoćete li Art&Spa još više razvijati u budućnosti te u projekt involvirati i lokalnu zajednicu?
Projekt svakako ima prostora za napredovanje jer smo razmazili naše goste da kod nas uvijek mogu doći po novu dozu energije i zdravih navika. Već ovoga ljeta pripremili smo Art&Spa splash ljeto koje je poznato kao 1. Urbani festival wellness-a i umjetnosti gdje na zanimljiv način prikazujemo sve vrste umjetnosti, rasporedivši ih po tjednima, a u sve to uključili smo i lokalnu zajednicu kako bismo gostima što više prezentirali kulturu Hrvatskog zagorja. Na taj način gostima uvijek ostaje mali neistraženi dio zbog kojeg se vraćaju.
U sklopu ljetnog projekta, organizirali smo i Art&Wine fest gdje će gosti osim u koncertima uživati i u degustacijama lokalnih vinara.
6. Nositelj ste certifikata Održive toplice i terme. Ispričajte nam kako je do toga došlo?
U poslovanju nastojimo poštivati standarde održivog razvoja i zelenog poslovanja te se uvelike zalažemo za očuvanje prirode. Nakon višemjesečnog certificiranja koje je provodila Udruga poslodavaca u hotelijerstvo, potvrđeno je da su svim segmentima podržavamo ekološke i zelene standarde poslovanja. Hoteli, i Terme Tuhelj, ali i Terme Olimia, koriste sustave očuvanja energije, kojima se centralno upravlja, a na većini površina objekata nalaze se uređeni zeleni krovovi s ugrađenim štednim sustavima zalijevanja otpadnom vodom. Staklene površine i fasadni elementi objekata imaju visoki stupanj čuvanja energije. Koriste se i pametni sustavi upravljanja sobama, kao i štedne žarulje u većem dijelu objekta. Otpad se sortira i zbrinjava separatno, a veći dio organskog otpada pohranjuje se u uređena kompostišta.
7. Primjećujemo da ste veliki pobornik društveno odgovornog poslovanja – kako to komentirate?
Pogled na društveno odgovorno poslovanje shvaćamo kao brigu za pitanja zaštite okoliša s ekološki prihvatljivim projektima, projektima zaštite okoliša i projektima očuvanja čistoće prirode. S druge strane, društveno odgovorno poslovanje naših poduzeća povezano je uz socijalne projekte u kojima su uključeni partneri koji se bave te razvojem pojedinačnih segmenata kao što su kultura i umjetnost. Aktivna suradnja s neposrednom okolinom i briga o partnerstvu s drugim dionicima turizma važan su faktor poslovanja već dugi niz godina, a čega je rezultat stalan i jak utjecaj na razvoj destinacija u kojima Terme Tuhelj i Terme Olimia posluju.
8. Na konferenciji za novinare, najavili ste i neke investicije…o čemu se točno radi?
Navikli smo goste da se svake godine nešto novo događa i da u resortu nikada nije isto. Sljedeće godine planiramo investiciju na Vodenom planetu kojeg ćemo malo osvježiti novim atrakcijama te na taj način omogućit gostima više sadržaja na području zabave i vodenih atrakcija. U 2017. godini unutarnje kupalište obogatit ćemo s novim atrakcijama za naše najmlađe goste koji će se savršeno ukomponirati u ostale sadržaje koje nudimo za obitelji. Uredit ćemo Tuhi land s toboganima kao i ostalim vodenim atrakcijama. Paralelno, u Termama Olimia planiramo prvu fazu obnove Wellness centra Termalija koji ćemo obogatiti novim wellness&spa sadržajima.
9. Primijetili smo da i dalje razvijate projekt Postani ambasador Terma Tuhelj – koja je ideja projekta i tko sve sudjeluje u njemu?
Iznimno smo ponosni na taj projekt jer nam je on pokazatelj koliko gosti vole dolaziti k nama i širiti pozitivne doživljaje o našim uslugama. To je najbolji marketing jer ne samo da nam se gosti vraćaju nego sa sobom dovedu i neke nove goste. Projekt s povezali s poznatim osobama koje u našim sadržajima pronalaze ono što ih inspirira što je super kanal za promociju naših novih sadržaja. Panta projekta je širenje emocija i dojmova iz Terma Tuhelj u kojem sudjeluju svi naši gosti i „poznati“ prijatelji kao što su ove godine Saša Lozar i Sanja Doležal s kojom smo surađivali i na projektu 2014.