Amstel Premium Pilsener, jedan od najpoznatijih nizozemskih pivskih brendova i jedini premium pilsener u Hrvatskoj, predstavio je novu kampanju pod sloganom „Za trenutke koji vrijede“. Središnje mjesto kampanje zauzima novi TV spot koji potpisuje nagrađivani njemački redatelj Bjoern Ruehmann. Spot koji prikazuje ključne aspekte nove kampanje – prijateljstvo, zajedništvo te vrhunsko pivo – sniman je na prekrasnim lokacijama u Istri. Pivo Amstel tako putuje od pitoresknih rovinjskih uličica, uz obalu, pa sve do izoliranog svjetionika Porera koji se nalazi na istoimenom otočiću-hridi nedaleko od rta Istra i gradića Premanture. U TV spotu ujedno je predstavljen i novi vizualni identitet Amstel Premium Pilsenera s osvježenim dizajnom, a proizvod u novom pakiranju već je dostupan na policama diljem Hrvatske.
832
prikaza
"Trenuci koji vrijede" u režiji Amstel Premium Pilsnera
Središte kampanje zauzima TV spot koji je sniman u Rovinju te drugim lokacijama, a Amstel je jedini premium pilsener dostupan na hrvatskom tržištu
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka