Life
372 prikaza

Zbog ovih oglasa dojenje u javnosti postaje - glamurozno

Reklama na kojoj žena doji
Steven Klein/Steven Klein/Equinox
Žene se već neko vrijeme otvoreno bore protiv stigmatiziranja dojenja u javnosti, a sad su im i drugi došli u pomoć

Ako vas zvijezde poput Gisele Bündchen i Olivie Wilde nisu uvjerile da dojenje može biti potpuno glamurozno, to će možda učiniti luksuzna fitness marka Equinox, koja se odlučila na provokativan potez.

U odvažnoj reklami, koju je snimio modni fotograf Steven Klein, ovaj njujorški fitness klub je pružio podršku dojenju u javnosti, odbacujući ideju da je riječ o nečemu čega bi se žene trebale sramiti.

Jedna od fotografija kampanje prikazuje model Lydiu Herast kao majku koja doji blizance u finom restoranu, potpuno sređena s dijamantnim nakitom i u dizajnerskoj haljini.

Reklama na kojoj žena doji | Author:  Steven Klein/Steven Klein/Equinox Steven Klein/Steven Klein/Equinox

Equinox nije dojenje prikazao samo glamuroznim, nego i prilično teškim, a ovaj oglas je dio kampanje "Predajte se nečemu", kojom se "slave različiti oblici predaje, te se posvećuje pozornost društveno važnim problemima, uključujući aktivizam, seksualnost, ženska prava i odluke o stilu života".

"Zadaća je oglašivača da se bave modernim vremenima i društvenim problemima. Ova kampanja se fokusirala na današnje probleme i društvene komentare, što je moćniji pristup nego da su pokazali ljude kao površne objekte bez ikakve priče", komentirao je Klein.  

A dojenje je u svakom slučaju postala jedna od glavnih tema današnjice.

Pravo na dojenje u javnosti bez ikakvog srama postala je bitka koju žene vode na internetu i u stvarnom životu, budući da su fotografije žena koje doje cenzurirane na društvenim mrežama.

Gisele Bündchen doji | Author: Instagram Instagram

Iako su se mnoge žene (uključujući i Gisele) posvetile borbi protiv stigmatizacije ovog prirodnog ljudskog prava - da majke hrane svoju djecu gdje god se nalazile - te su učinile puno toga kako bi dokazale svoj stav, svakako im neće odmoći ni solidarnost modne i fitness industrije, piše Mic.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.